اس ام اس های ضد دختر

این بعضی دخترا که کفش میپوشن با نیم متر پاشنه! قصدشون اینه بلندتر شه قدشون بیشتر تو چشم باشن؟ یا خودشون رو شکنجه میدن؟
::
::
یعنی هوشت تو حلقم که میای تو سوپر مارکت
میگی: آقا شارژ دوتومنی دارید؟
آقا: بعله ببخشید چنده؟!
::
::
آقایون وخانوما توجه توجه شماروبه اون دیوار بتونی قسمتون میدم اگه خوشتون اومد بکوبین اون لایکو روزی مردی تصمیم گرفت تمام مشکلات خودرابه دریا بریزد اما اما هرکاری کرد زنش سوار قایق نشد…
::
::
در سندی معتبر آمده دختران وقتی بیشتر ازسه نفر یه جا جمع میشن میتونن حتی رابطه لیلی و مجنون رو هم خراب کنند!
::
::
یه نفر پست گذاشته بود که بگید چشماتون چه رنگیه یه خانومه اومده بود کامنت داده بود روز ها آبی شبا قهوه ای
من
چشم
خانومه
بازم من
همچنان من
::
::
دقت کردین کفشای بعضی خانوما حکم چارپایه سیار رو داره؟!
::
::
شما هم مثل من وقتی که تو پیاده رو به یه عده زن برخورد می کنید، میرید تو خیابون و فحش راننده ها رو به جون میخرید، اما پشت سر اونا راه نمی رید؟! بابا بخدا آدمو روانی می کنن، انگار باغ باباشه قدم میزنه…
::
::
بنظرتون دخترا چن تا رو پایی میتونن بزنن
بنظر من یه دونه
بنظرتون دخترا چن تا بارفیکس میتونن
برن بنظر من صفرتا
بنظر شما دخترا چن تا شنا میتونن برن
بنظر من صفرتا بنظر شما دخترا چن تا مشت میتونن پشت سر هم بزنن
بنظر من صفرتا چون اصلا بلد نیستن مشت بزنن
حالا بنظر شما قوی ترین عضله دخترا چیه
بنظرمن ماهیچه های زبونشون چون در طول شبانه روز بشدت داره کار میکنه خخخخخخخ‎: ‎)
::
::
از خانومای ایرانی اگه سنشون رو بپرسی یا نمیگن یا اگه بگن با توجه ب سن واقعیشون چن سالشو فاکتور میگیرن حالا بنظر شما خانومای خارجی هم همینجورن یا اینکه مثل خانومای گل ایرانی هستن؟


پونیشا :: نیروی کار مجازی

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: